اس ام اس های باحال.( جدید).


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 18 آبان 1393
بازدید : 115
نویسنده : TAROKH

سلام جیگرم!
..
..
..
با جیگرم بودم! من عادت دارم با  اعضای بدنم سلام کنم
سلام ماهیچه!!!

 

 

 

هــــــــر آن کس که مــــــرا دوست ندارد
..
..
خـــــــــر است...ختم جلسه!!!
تکبیر!!!!
مرگ بر امریکا

 

 

 

پسره برای دوست دخترش iphone6میخره
دختره بهش میگه:واااای عزیزم پولشو از کجا آوردی؟
پسره میگه:تو مسابقه ی دو برنده شدم
دختره :مرسی نفسم چه رمانتیک ..خدایا شکرت تو بهترین هستی برام
دختره:حالا بگو چند نفر شرکت کرده بودند
پسره:سه تا,من و صاحب گوشی و پلیس

 

 

 

رفتم عابر بانک پول بگیریم میگه:وجه نقد موجود نیست...!
بعد مینویسه درخواست دیگه ندارید؟...
منم گفت آره ی جوک بگو تا بخندیم

 

 

 

اهای دختر خانمی که عشقت تنها گذاشتی و الان تو فکر اینی که جاشو با یه غریبه پر کنی...
سلام
خوبی؟
اصل میدی؟؟؟

 

 

 

بیا بنویس رو خاک,رو درخت,رو پرنده رو ابرا
..
..
..
آره شما دشمن منابع طبیعی هستی واقعا که...

 

 

 

چته بیکاری ؟؟همش دنبال من میای؟؟؟

 

 

 

 

سه تا عکس بردار بیا زود شرکت داروگر...بابا قور قوری باز نشسته شده نیرو میگیرن.

 

 

 

 

سه راه برای اینکه زیباترین عروس سال شوید:
..
..
..
..
اعتماد به نفست منو کشته ,فکر میکنی شوهر گیرت میاد,عروس میشی...خخخخخخخخ.

 

 

 

 

باران نبار...
عشقم با معشوقش بیرونه سرما می خوره
..
..
..
..
سنگ ببار تا جفتشون به حق 14 معصوم  ... بشن!

 

 

 





:: برچسب‌ها: اس ام اس باحال ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید.

نظر شما در مورد وبلاگم چیه؟

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان SMS و آدرس supersms.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 47
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 49
بازدید ماه : 101
بازدید کل : 1080
تعداد مطالب : 76
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1



شارژر همراه پاور بانک

RSS

Powered By
loxblog.Com